What is Akashic Records and How Will I Access It?

prenten, clipart, cartoons en iconen met gekartelde achthoek, met een symbool voor de elementen, gemodelleerd naar een graancirkel - akasha

so wat zijn Akasha-kronieken en hoe krijg ik er toegang toe?

De Akasha-kronieken zijn een speciaal gebied van onze geest/ziel. Ze zijn een speciaal gebied waar alleen een toegewijde naar een vorig leven kan gaan en erachter kan komen wat de omstandigheden zijn geweest van zijn / haar laatste leven op aarde en wat de resultaten zijn geweest van acties in het vorige leven.

Je hoeft geen religieuze overtuiging te hebben om toegang te krijgen tot de Akasha-kronieken. De Akasha-kronieken zijn hetzelfde, of je nu een hindoe, boeddhist, moslim, jood, mormoon of een sterke gelovige in spiritisme bent -Aditi!

U hoeft niet verlicht te zijn om de records in te voeren. Gewoon een toegewijd hart dat echt de waarheid van zijn/haar leven wil weten.

Je hoeft niet upanisde te zijn opgevoed om in de administratie te kunnen. Gewoon een verlangen om de waarheid van je leven te weten.

Er zijn Akasha-kroniekenboeken die je door je archief leiden en je afbeeldingen, nuttige hemera en buitengewoon krachtige inzichten over je leven, het verleden en de toekomst laten zien. Er is ook een manier waarop je energie-evenwichtig kunt zijn en je gelukzalig kunt voelen bij het openen van je Akasha-kronieken.

Ik raad je aan een geleide meditatie-cd of je eigen favoriete muziek te gebruiken om je op een intuïtieve manier te kunnen concentreren als je de Akasha-kronieken opent.

Persoonlijke tip: Om toegang te krijgen tot de Akasha-kronieken, moet je jezelf in een gecentreerde en ontspannen toestand brengen. De staat moet er een zijn van Afstand nemen, Dromen, Lichtheid en Liefde. Dit zal het gemakkelijker maken voor de intuïtie om naar boven te komen.

Dus, nu je alle voorbereiding hebt voltooid, ben je klaar om te gaan en getuige te zijn van je eerste effect / impact op je ziel.

Neem 5 tot 10 minuten, afhankelijk van de tijd die u voor dit proces hebt uitgetrokken.

U kunt het opnemen via een eenvoudige cassette- of cd-recorder of uw ervaring op papier noteren.

Als je klaar bent, neem je de door jou gekozen recorder en reis je naar het geluid van stilte. Steek wat wierook of kaarsen aan en leid jezelf naar stilte.

Laat je recorder klinken.

Wees je bewust van de kenmerkende tonen die opkomen als je erin graaft.

Luister naar je stem. Het brengt je beelden, gevoelens, gelijkheden en connecties uit je verleden.

Je zult de frequenties horen van de reis van je ziel door levens, in het heden en in de toekomst – en ook de succesvolle uitkomst ervan leidt tot je evolutie en groei.

Stel je de heldere blauwe lucht voor en voel de zacht stromende trillingen.

voetafdrukken in de verte die je pad symboliseren,

trapdeurkruk of deuropening die uw inspiratie en toekomstig doel onthult,

een witte of zwarte vlam die transformatie en doorbraak symboliseert,

een roodgloeiend krijsend vuur om de vurige waarheid te vertegenwoordigen die in je ziel brandt.

Laat de trillingsenergie in je stromen en richt de kostbare energie in je lichaam,

het vlees in je lichaam drukken om vuur en passie te bevorderen,

zonnevlecht / hartgebied om helderheid en kracht te creëren,

blijf zingen: "Ik ben hier, ik ben hier, ik ben hier …. Ik ben hier."

error: Content is protected !!